• Kategorie
  • Gra Zaczarowane historie Enchanted Stories 5+ Janod Gra kooperacyjna

129.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 13.9
Odbiór osobisty w siedzibie naszej firmy 0
Odbiór osobisty w siedzibie naszej firmy 0
Paczkomaty InPost 24/7 13.9
Kurier Inpost 14.9
Kurier DPD 15.9
Kurier DPD Płatoność przy Odbiorze 16.9
Kurier Inpost Płatność przy odbiorze 16.9
Zostaw telefon

Gra Zaczarowane historie Enchanted Stories 5+ Janod Gra kooperacyjna

Gra kooperacyjna Zaczarowane historie francuskiej marki JANOD to wspaniała zabawa dla 2 do 7 osób (nie tylko dzieci). W skład zestawu wchodzi 80 kart z bardzo szczegółowymi baśniowymi ilustracjami oraz 42 żetony w 7 różnych kolorach. Celem rozgrywki jest opowiedzenie spójnej historii, zgodnej z detalami/wskazówkami na kartach. Każdy gracz w swojej kolejce sięga po dwie karty z pliku i wybiera jedną z nich do snucia dalszego ciągu historii. Pozostali gracze mogą obstawiać, którą z kart wybrał, umieszczając przy niej swoje żetony. Za dobre wytypowanie, otrzymują dodatkowe punkty. W tej zabawie wszyscy gracze tworzą jeden zespół i współpracują ze sobą przy tworzeniu opowieści. Jednocześnie jednak każdy zbiera własne punkty.

Gry uczą myślenia strategicznego, trenują koncentrację, planowanie i rozbudzają wyobraźnię. To wspaniała rozrywka dla całej rodziny. Gra została zaprojektowana we Francji. Zapakowana jest w estetyczne pudełko. Idealnie nadaje się na prezent.

Zabawka rozwija:

  • umiejętność współpracy i dzielenia się|
  • wyobraźnię, pomysłowość i kreatywność
image
image
Certyfikaty, opinie, atesty:
CE
Czas rozgrywki:
Do 15 minut
Maksymalna liczba graczy:
Więcej niż 6
Materiał:
Karton, Plastik
Minimalna liczba graczy:
2
Płeć:
Chłopcy, Dziewczynki, unisex
Stan:
Nowy
Typ:
Podstawa
Wiek dziecka:
5 lat +
Wysokość produktu:
22
Szerokość produktu:
26
Głębokość produktu:
4
Kod producenta:
J02453
Nazwa:
Janod Gra Zaczarowane historie Enchanted Stories 5+
Wersja językowa gry:
niezależna językowo
Wydawca:
Janod
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.